مشاور تولیت آستان قدس رضوی گفت: مشهد یک شهر با فرصت بین‌المللی برای کشور و برای ملت است وامیدواریم رئیس جمهور آینده با شناخت دقیق از ظرفیت‌های بین‌المللی شهر مشهد از آنان به خوبی برای کشور استفاده کند.

ضرورت شناخت رئیس جمهور آینده از ظرفیت‌های بین‌المللی شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان، سید محمد حسین علم الهدی عصر امروز با حضور در محل شعبه اخذ رای مؤسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی این مؤسسه عنوان کرد: به نظر می‌رسد شرایط کشور شرایط خاصی است و ما به مشارکت مردم و نشاط ملی قطعاً نیاز داریم و رئیس جمهور آینده فراغ از اینکه چه کسی باشد، حضور در انتخابات تأکید بر نشاط ملی است و مشارکت کردن مردم در بخش‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست می‌تواند اولویت اساسی باشد.
وی افزود: حل کردن مشکلات اقتصادی و مسائل سیاست خارجی زمان می‌برد و مردم هم این را می‌دانند اما اگر مسیر دولت آینده مسیر درستی باشد مردم در گروه‌های مختلف در برهه‌های زمانی نشان داده‌اند که همراه هستند و به نظر می‌رسد اگر از تلخ کامی‌ها بگذرند و رئیس جمهور آینده بر پایه صداقت و رفتار مناسب و برنامه‌های صحیح بتواند این نشاط ملی را ایجاد کند می‌تواند یک اولویت اساسی باشد تا به مرور زمان بتواند مسائل و مشکلات کشور را حل کند. قطعاً پرکاری و پرتلاشی رئیس جمهور شهید تراز جدیدی از رئیس جمهور در ذهن مردم ایجاد کرد وامیدواریم رئیس جمهور آینده براساس انتخاب مردم بتواند این تراز را حفظ کند و این پرتلاشی را مردم به وضوح ببینند.
مشاور تولیت آستان قدس رضوی گفت: در شهر مشهدطی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی اتفاق افتاده و وجود بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) باعث شده تا تراز شهر مشهد تنها ملی نباشد و باید گفت تراز شهر مشهد بین‌المللی است و باید به نیازها و مسائل شهر مشهد از این بعد توجه شود اما زیرساخت‌های شهر برای این تراز آماده نیست.
علم الهدی تأکید کرد: به نظر می‌رسد اگر نگاه بین‌المللی به شهر مشهد باشد مشهد یک شهر با فرصت بین‌المللی برای کشور و برای ملت است که می‌تواند فرصت‌های مختلف اقتصادی و دپیلماسی فرهنگی ایجاد کند وامیدواریم رئیس جمهور آینده با شناخت دقیق از ظرفیت‌های بین‌المللی شهر مشهد از آنان به خوبی برای کشور استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.